Úkolovník

Ahoj,
posílám rychlý návod, který může ředitelům pomoci s organizováním a dát této práci určitou "garanci".
Naučí vás, jak si vytvořit virtuální pracovní skupinu a pomocí ní zadávat a také kontrolovat zadané úkoly.
Vše je velmi intuitivní a srozumitelné a myslím, že vás tento Úkolovník chytne. Vše je zdarma!
DDM Domino Hronov

Rychlý návod pro nastavení služby Úkolovník Tim


pozn. Vyplňuje manažer, který má práva přidávat a odebírat členy skupiny

1. Registrace

  • Na adrese https://ukol.banan.cz/ provedeme registraci (založíme prostor pro pracovní skupinu).
  • Vyplníme všechny kolonky a uložíme si je tak, abychom přihlašovací údaje vždy bezpečně našli (většinou nedělám a pak mám problém:-)).

2. Přihlašování

  • Přihlásíme se do Úkolovníku.

3. Administrace

  •  Vidíme výchozí pracovní plochu pro úkoly a pro členy pracovní skupiny.
  • Založíme firmu (napíšeme název např. MŠMT, berte jako příklad :-))
     
  • Et voilà – jak jednoduché je zakládat státní organizace :-)
  • POZOR důležitý krok – odhlásíme se z Úkolovníku – jinak nebudeme moci přidávat zaměstnance do námi vytvořeného Úkolovníku!!!
  • Ještě než se znovu přihlásíme do Úkolovníku, vytvoříme si naše virtuální kolegy (uživatele) (to jsou ti zaměstnanci, které chceme úkolovat v reálném světě :-)).
  • Postupujeme stejně jako v bodě 1 Registrace (přihlašovací údaje nezapomeneme poslat zaměstnancům :-))
  • Pokud máme vytvořen dostatečný počet virtuálních kolegů, můžeme se přihlásit za sebe (manažer) do Úkolovníku, postupujeme dle bodu 2.
     
  • Přidání virtuálních kolegů do firmy provedeme pomocí odkazu Přidat uživatele (najdu v Úkolovníku nahoře téměř uprostřed). Pozn.: Můžeme vkládat pouze ty uživatele, které jsme si vytvořili podle návodu v bodě 3!
  • V zobrazené nabídce Přidání uživatele vyplníme kolonku Email a potvrdíme tlačítkem Upravit.
  • Klikneme na odkaz Úkolovník vlevo nahoře a vidíme výsledek snažení (další obrázek).
  • A tímto způsobem přidáme všechny námi již vytvořené virtuální kolegy.
  • Administraci máme hotovou, všichni (zaměstnanci) čekají na přidělování úkolů :-(.

4. Zadávání nových úkolů

  • V levé nabídce Úkolovníku klikneme na Nový úkol.
  • Vyplníme požadované kolonky.
  • Můžeme vložit (nahrát) i soubor jako přílohu (viz následující obr.) (pozor, excelové tabulky před vložením musíme zazipovat – případně takto postupujeme, když chceme vkládat více souborů najednou).
  • Potvrdíme vyplněný úkol kliknutím na tlačítko Zadat nový úkol.
  • Pozn.: Pokud máme stejný úkol pro více kolegů, musíme bohužel každému z kolegů tento úkol vytvořit znovu (nenašel jsem způsob, jak rychle úkoly naklonovat).

5. Rychlý přehled úkolů

  • Přehled o zadaných úkolech máme hned po ruce pod odkazy vlevo Mnou zadané úkoly.
  • Přehled o řešených úkolech najdeme pod odkazem Úkoly k řešení.

 6. Zaměstnanci

  • Každý ze zaměstnanců se přihlásí na základě dodaných přihlašovacích údajů podle bodu 2 v návodu.
  • Výchozí obrazovka zaměstnance
  • Úkoly si zaměstnanec prohlédne pod barevnými odkazy Nové úkoly (modrý obdélník s jednotkou oznamující počet úkolů) a může na nich začít pracovat.
  • Kliknutím na konkrétní úkol si úkol otevře, objeví se Detail úkolu (případně si stáhne soubor, který může být součástí úkolu) a potvrdí řešení úkolu.
  • Po úspěšném splnění úkolu si zaměstnanec úkol přesune pod úkoly hotové kliknutím na odkaz hotovo (manažer má díky tomu k dispozici rychlý přehled o pracovní činnosti zaměstnance).

Zaměstnanec také může ve své kompetenci zadávat Nové úkoly a pracovat stejně i se svými externími zaměstnanci, protože si může vytvořit svoji Firmu na své přihlašovací údaje.

7. Závěr

Práce pod Úkolovníkem je velmi intuitivní, takže tento návod vlastně ani nepotřebujete. Osobně jsem Firmu nastavil během půl hodiny!

 



Autoři: DDM Domino Hronov